Acollida de persones nouvingudes
Servei que s'encarrega de gestionar l'acollida bàsica de persones nouvingudes, informa, orienta, assessora i forma a aquestes persones sobre els serveis, recursos i entitats de la ciutat, així com dels seus drets i deures, costums, tradicions del pais i de la ciutat.
Línies de servei:
- Gestió de l'empadronament
- Sessions de formació a persones i families
- Derivació a serveis/entitats especialitzades
- Gestió d'informes d'estrangeria i arrelament
Persones destinatàries:
La ciutadania en general.
Cost del servei:
Taxa municipal per expedició de documents administratius: 1 euro/document.
Equip tècnic:
- Gestió de l'empadronament - Administració.
- Derivació a serveis/entitats especialitzades - Treballadora Social.
- Gestió d'informes d'estrangeria i arrelament - Consell Comarcal del Berguedà.
Àrea responsable:
Àrea de Benestar social.
Unitats implicades:
Ajuntament i Serveis Socials.